Targi - wiele możliwości

Szukaj

Wyróżnij się spośród innych

Wyróżnij się spośród innychDla wielu wystawców uczestnictwo w targach na zasadzie dobrze przygotowanego stoiska, to za mało, dlatego jeżeli chcesz się bardziej i silniej  wyróżnić spośród konkurencji, możesz  skorzystać z dodatkowych form promocji. Należą do nich m. in.:

  • prezentacja w sali konferencyjnej
  • reklama w katalogu targowym
  • reklama na ekranach plazmowych
  • komunikat o ofercie w radiowęźle targowym

Przykład dodatkowej formy promocji – prezentacja

Właściwie przygotowana prezentacja, która znajdzie się w programie targów, to z pewnością dobry sposób na przedstawienie danego produktu czy oferty szerszej grupie odbiorców, ale pod dwoma warunkami:

1. Trzeba zadbać o to, aby w prezentacji uczestniczyła jak największa grupa właściwych odbiorców. Tylko wtedy trud i pieniądze włożone w przygotowanie prezentacji, zwrócą się kilkakrotnie. Działania prowadzone przez organizatora targów skierowane do poszczególnych grup odwiedzających to tylko jedna strona medalu.  Równie ważne jest zaproszenie, które bezpośrednio wychodzi od wystawcy, decydującego się skorzystać z takiej możliwości promocji. Warto zatem pomyśleć, jakich klientów chciałbyś widzieć na swojej prezentacji i po prostu ich zaprosić. Takie działanie z pewnością przyniesie oczekiwany skutek i po prostu się opłaci.

2. Ważne jest, aby nie była to „sucha" prezentacja, która często nudzi klientów, co czasem niestety skutkuje masowym opuszczaniem sali.  Prezentacje  na ogół wplatane są w program seminariów, konferencji i innych spotkań dla branży, dlatego dobrze jest najpierw merytorycznie przedstawić dane zagadnienie, a następnie płynnie przejść do prezentowanego produktu czy usługi. Takie podejście jest z pewnością o wiele bardziej czasochłonne i wymaga bardziej specjalistycznego przygotowania, ale opłaci się. Ostatecznie zależy Ci przecież na tym, aby jak najwięcej klientów zainteresowało się Państwa ofertą, a przede wszystkim  - skorzystało z niej.